پیام تبریک رئیس فدراسیون والیبال به مناسبت روز زن
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد من یکی از طرفدار ها ی درجه یک امیر غفور و میر سعید معروف و فرهاد قائمی هستم البته در کنارش بازیکن ها ی دیگه رو هم دوست دارم من 12 سالمه خودم والیبال هم بازی میکنم . و از خواهرم کیمیا جون ممنونم که کمکم کرده و خودش هم یک وب داره خیییییییییلی خوبه به نام والیبال ایران جهانی شد حتما بهش سر بزنیدنظر ویادتون نره در نظر سنجی شرکت کنید اگر خواستید لینک کنید این عنوان وب من هست : با ما دنیای والبیال رو تجربه کنید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان با ما دنیای والیبال را تجربه کنید و آدرس donyaevoolleyball.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 60163
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

با ما دنیای والیبال را تجربه کنید
شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 22:4 ::  نويسنده : كيانا       

 

پیام تبریک رئیس فدراسیون والیبال به مناسبت روز زن

رئیس فدراسیون والیبال در پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) را به بانوان ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال صبح امروز در جلسه ای با بانوان پرسنل فدراسیون، از مقام و حضور موثر زن در جامعه سخنانی گفت و در پیامی این روز بزرگ را به همه بانوان کشور تبریک گفت:

حضرت زهرا(س) والاترین بانوی جهان در تمام قرون است و زندگی و تعالیم ایشان بهترین الگوی مطلوب زنان است. سالروز ولادت الگوی ابرار، مادر عشق، آفتاب هستی بخش عالم، حضرت فاطمه الزهرا (س)، روز زن و روز مادر را به همه بانوان ایران اسلامی که در مکتب آن حضرت پرورش یافته اند تبریک می گویم.

محمدرضا داورزنی

رئیس فدراسیون والیبال

 پیام تبریک رئیس فدراسیون والیبال به مناسبت روز زن 1



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: